Sayfalar

2 Nisan 2013 Salı

Yves Rocher Şampuan ve Saç Kremi

       Bu yazımda size ilk kullanımda favorim olmayı başaran iki üründen bahsetmek istiyorum. Yves Rocher şampuan ve kuru saçlar için saç kremi.


       Bu sampuan ve saç kremi benim kurtarıcım oldu. Benim saçlarım uzun zaman önce fön ve maşadan çok yıpranmıştı. Bende Gliss'in çok yıpranmış saçlar için olan şampuanını kullandım. Başlarda çok iyiydi yumuşacık yapıyodu. Ne yalan söyleyim işede yaramıştı. Tabi fön ve maşa konusunda daha dikkatli olmamın da etkisi var. Neyse sanırım saçlarım düzeldiği için o şampuan artık sertleştirmeye başladı. Kuru kuru oldu saçlarım. 

      Bende artık paraben içermeyen daha doğal bir şampuan almaya karar verdim. Ya Yves Rocher'e gidecektim yada Lush ' a öyle karar vermiştim. Lush bana çok uzak bende Yves Rocher'e gittim ve şampuan aldım :) Kuru saçlar için olanı almadım çünkü sadece uçları kuruydu, üst tarafı yağlandırırdı. İşe yaradığını görebiliyorum gerçekten. Ancak hala saç uçlarım kuru kuru olduğu için saç kremini alıyım dedim, nasılsa diplere uygulamıyorum diye.

    Bir ürün ilk kullanımda kendini belli eder mi ya :) Gerçekten çok memnun kaldım yumuşacık oldu saçlarım :) 

    Ürünler 16.90 tl. Şampuanda ben indirime denk gelmiştim, 11.90 tl ye aldım. 

   Bittiğinde denemek istediğim ürünler : John Frieda(sarı saçlar için olanı güneş ışıltısı), Lush( American cream özellikle ). Tavsiyeleriniz varsa denemek isterim :)

    Saçımın tüm hayat hikayesini anlattım :) Bu kadardı:) Öpüyorum çok çok...     

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de martta o şampuanı bitirdim saçlarım oldukça ince telli hacim etkisi iyi değildi ama onun dışında severek kullandığım bir şampuan oldu:)

Unknown dedi ki...

Evet bende beğendim :)