Sayfalar

10 Nisan 2013 Çarşamba

Mavi jeans- Hüseyin Çağlayan koleksiyonu

Bu yazı ünlü modacı Hüseyin Çağlayanın Mavi Jeans için yaptığı koleksiyonu hakkında olacak. Birazda ben alamadım bari anlatayım şeklinde :)


Bu işte benim ağzımı açık bırakan pantolon :) Ben bu koleksiyona bayıldım. Koleksiyon interenette satışta mağazalara geldimi bilmiyorum. Açıkçası gidip bakmaya cesaret edemedim içim gider diye :)

Pantolon dışında kot etek, elbise filan da var koleksiyonda. Bu koleksiyonda, pantolonda görüldüğü gibi şeritler kullanılmış. Bu şeritlerin dayanağı sporcular. Sporcular bazen görmüşsünüzdür voleybol maçlarında filan vücutlarına bantlar yapıştırmış oluyorlar. Bu bantlar kaslarını desteklemek için. Hüseyin Çağlayanda bu bantlardan etkilenmiş ve böyle bir koleksiyon hazırlamış. Ek olarak bu bantlar pantolonda vücudu toparlıyor, destek veriyorlar. Tek kelime ile bayıldım.

Koleksiyon olmaları sebebi ile ürünler biraz pahalı. Bu pantolon 229 lira gibi bir fiyattı. Benim öğrenci bütçeme fazla :S Ama bana koymaz diyorsanız bir bakın derim :)

Bunun dışındaki ürünler şu şekilde:

İçim geçe geçe hoşçakalın diyorum :) Öpüyorum çok çok...

Hiç yorum yok: