Sayfalar

28 Nisan 2013 Pazar

Cettua Burun Bantları

Bu burun bantlarını birçok kişiden duymuştum. Karma ciltli bir insan olarak da simsiyah siyah notlarım olmasa da hatırı sayılır derecede dolu gözeneklerim var :) Hadi bakalım deneyim dedim.


Yeteri derecede kullandım. Bir kutusu bitti. Yenisini alabilirim. Anlaşılacağı üzere beğendim denebilir:)

Şimdi içerisinden 6 adet bant çıkıyor. Bandı ambalajından çıkarıyorsunuz, yapışkanlı kısımdaki kağıdı çıkarıp, burnunuza yapıştırıyorsunuz. 10-15 dk bekledikten sonra o katılaşıyor zaten çıkarıyorsunuz.

İlk kullanımlarda bayıldım ben bu ürüne. Ancak son bir kaç bantta burnumun üzerinde yapışkan bıraktı çok hoşlanmadım. Ancak işini yaptığı için tekrar alabilirim. Fiyatı da uygun. Ben indirimden 2.50 tl ye almıştım. Normal fiyatı da 3.90 tl sanırım. 

Ben haftada 1 veya 2 kere kullandım.

Gratis mağazalarından bulabilirsiniz.( Görevlilere sorma gafletinde bulunmayın yok deyip çıkıyorlar :) Benim baktığım gratislerde kremlerin alt reyonunda :) )

Deneyeceklerim: Watsons ve Nivea'nın burun bantları. Kullandınız mı hiç ? 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

selam canım,kardelenblog aracılığıyla takibe aldım ,bana da beklerim :)
nihanlamakyaj.com

Unknown dedi ki...

geliyorum :)