Sayfalar

30 Nisan 2013 Salı

Olay Gentle Cleaners Göz Makyaj Temizleyici

Bazen bir ürünü 1 ay kullanıp, hiç sevemesen bile 3 ay sonra bayılabiliyorsun. Mesela bu yazımda bahsedeceğim Olay Gentle Cleanser göz makyaj temizleyicisi.

Bu ürünü kullanmadan önce hep çift fazlı göz makyaj temizleyicileri kullanmıştım. İlk krem göz makyaj temizleyicim bu oldu. Bunu bitirdim tamamen. Bitirmeden yazısını yazmak istemedim :) Şimdi gelelim yorumlara.

Öncelikle ben ürünü parmağıma sıkıp, sonra gözümü ovalıyorum. Makyajımı iyice temizledikten sonra makyaj temizleme pamukları ile siliyorum. Yani ürünü pamuğa döküp, gözüme uygulamıyorum.

Kötü yanı gözünüze kaçırırsanız çok kötü yakıyor. Bundan dolayı ilk 1 hafta nefret ettim bu üründen.

İyi yanı ise diğer ürünleri pamuğa döküp, gözümü ovaladığımda sanki kirpiklerime zarar veriyomuşum, tahriş ediyormuşum gibi hissediyordum. Ancak bunda kremle nazik bir şekilde ovalıyorum, pamukla siliyorum. Bu yüzden tekrar krem bir ürün denemeyi tercih ediyorum şu anda. Bildiğiniz var mı?

Ürün 100ml. yani bayağı büyük. Fiyatı da 14.90 gibi olması lazım. Fena değil ama gözlere kaçmamasına dikkat! :)


Hiç yorum yok: