Sayfalar

20 Nisan 2013 Cumartesi

Essence Cover Stick kapatıcı

Ciddi gözaltı morlukları problemim var. Bütün günümü bilgisayarla geçirmek zorunda olmamın da bunun üzerinde etkisi çok çok fazla. Bende Essence Cover Stick ürününü denemeye karar verdim.



Bendeki rengi 03 Matt Honey. Hem memnunum hem değilim :)

Neden memnun değilim?

Gözaltı morluklarını kapatmakta başarılı değil bence. Ancak benim çok morluklarım var demiştim o yüzden bana yaramadı pek. Akşam makyajınızı silerken göz altınıza elinizi sürdüğünüzde tuz gibi topak topak bir şeyler farkediyorsunuz.

Neden seviyorum?

Kullanımı kolay. Yanımızda taşımak için uygun. Fiyatı uygun.

2 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Bugün aldım bende çok morluk yok ama olmadı ruj sabitlemek için kullanabilirim gibi. :)

Unknown dedi ki...

vav fena fikir değilmiş :) Hiç aklıma gelmemişti :)