Sayfalar

22 Aralık 2014 Pazartesi

Flormar Passionate Dots (PD23 C06784) Ruj

           Merhaba arkadaşlar,

           Öncelikle bu nasıl bir isimdir :) Şöyle rujlara güzel güzel isimler koysalar ya. :)




           Flormarın internet sitesinde Passionate Dots serisinden kalan ürünlerde çok büyük indirimler var. Uzun zamandır da devam ediyor. Paketlemesi ile gönlümü çalan bu seriden bir iki ürün deneyim istedim. Ve marjinal bir kararla turuncu olanı seçtim. Çok fazla ruj kullanıyorum. Arada çok canım isterse kullanıyorum. Ama almışken güzel bir renk alıyım dedim.





           Gerçekten baya iddialı bir renk bana göre. Neyse sürümü gayet güzel rujun. Ancak dudaktaki kusurları direk gösteriyor. Önce bir dudak peelingi yapmak şart. Kalıcılığı fena değil ancak her rujda olduğu gibi birşeyler yeyip, içtiğinizde yenilemeniz gerekir.

          Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok: