Sayfalar

18 Aralık 2014 Perşembe

Elf Happy Hour Far Paleti

Merhaba,

      Yazılara ara vermeden devam. Bu yazımda size bir blog satışından almış olduğum Elf paletinden bahsetmek istiyorum.Bu paleti Elf farları çok merak ettiğim ve Türkiyede olmadığı için almıştım.




    Bu paletteki renkler tam benlik aslına bakarsanız. Doğal tonlar. En çok iki kahverengi rengini beğendim. Sarı olan daha limon sarısına dönük ben zaten soluk tenliyim çok yakışmıyor.

      Pigmentasyonları gayet başarılı. Renklerini güzel veriyorlar. Ancak çok fazla tozutma yapıyorlar. The Balm farlarını kullananlar bilir. Deli gibi tozutuyorlar. Bu farlarda aynı şekilde. Sürerken fazlalığını silmeniz gerekiyor ki göz altlarına dökülmesin sürerken. Bu kadar tozutma ile çabuk biteceğe benziyor farlar.

     Sonuç olarak memnun kaldım. DEnk gelirseniz veya yurtdışından alma/getirtme şansınız olursa bir deneyin bence.  

Hiç yorum yok: