Sayfalar

12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü Alışverişi:)

    Herkes gibi bende anneler günü alışverişimi yapmış bulunmaktayım :) Kendini tutabilenleri tebrik ediyorum. Ben biraz abarttım :) İki parça halinde yaptım alışverişimi.




Çoğunu da indirimden almadım var ya:) Neyse yazıları gelir çok yakında aldıklarım ve fiyatlarından kısaca bahsedeyim detaylı bilgi sonra :)

ALIŞVERİŞ-1:
- Elseve sıvı saç kremi (Parlaklık ve hafiflik veren) : 9.99 TL
- Essence 4'lü far paleti (07 numara): 9.95TL den indirimle 4.97 TL
- Maybelline jel eyeliner (02 Brown) : 18.75TL den indirimle 14,06TL
- Lionesse makyaj fırçaları seti ( allık,kaş,eyeliner,far fırçaları,far aplikatörü) : 9,75TL
- Rımmel KATE ruj (03 numara) : 6,99 TL

ALIŞVERİŞ-2:
- Nivea köpük temizleme jeli : 17.90TL indirimli 10 TL
- Nivea tonik : 16.50TL indirimli 10 TL
- Pure beauty göz kremi: 22.90TL
- Nivea yüz maskeleri: 2,75TL
- Nivea burun bandı: 12.90TL indirimli 10TL
- Maybelline color tatoo (35 numara) : 11.99TL indirimli 8.99TL
- Deborah bb krem (03 Sand) : 28.90TL indirimli 15,90TL
- Maybelline volume express maskara : 14,99 indirimli 10,25TL
- HBMIC yüz maskesi : 2.00TL indirimli 1.20TL
- Purederm yüz maskeleri : 2.00TL indirimli 1.20TL
- Benri disk pamuklar :2.00TL indirimli 1.20TL

dediğim gibi biraz abarttım:S Kullanmadan da yazılarını yazmak istemiyorum. En kısa zamanda gelecek yazıları :)



6 yorum:

melisa yağmur dedi ki...

Eyeliner aşığı biri olarak jel eyelinerdan bende aldım :) Keşke kahve renginden de alsaydım... Güle güle kullan aldıklarını :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) Keşke alsaymışsın ben dün aldım bugün direk sürdüm ve bayıldım hem fırçasına hem rengine :) eyeliner sürme özürlü biri olarak çok rahat sürdüm :)

sende güle güle kullan canım :)

Unknown dedi ki...

Çok üzülme derim hepsi ihtiyaç sonuçta :D ah ahh ben de jel eyeliner bir renk aldım, eve döndüm denedim bayıldım geri gittim almaya ama nerdee... :) güle güle kullan aldıklarını :)

Unknown dedi ki...

Öyle eninde sonunda alınacak :) Teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan:) beklerim bana da :)

Unknown dedi ki...

teşekkürler:)