Sayfalar

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Maybelline Rocket Maskara

   Almayan, kullanmayan, duymayan kaldı mı acaba ? :)

   Ama bir de benden dinleyin bunlarda benim deneyimlerim.




     Onca övgüden sonra dayanamayıp, aldığım bir maskaraydı. Zaten Maybelline maskara konusunda kendini aştı. Bir çok büyük marka ile kıyaslanamayacak kadar güzeller.


    Rocket beni yanıltmadı. Ben gerçekten çok beğendim. Tabi bir maskaradan ne beklediğinizle alakalı. Bir kesim var takma kirpik etkisi yaratsın, uzattıkça uzatsın istiyor. Benim gibi bazıları da doğal dursun kirpiklerimi tek tek ayırıp, belirginleştirsin yeter diyor. Ayrıca ben öyle kat kat sürmeyi sevmiyorum En fazla iki kat. Bu maskara benim işimi gördü ancak ben gözüme gene Maybelline'den başka bir maskarayı kestirip, aldım bile:) ( Black Drama ) Yani tekrar almayacağım. Bu sadece başka maskaralar denemek istediğim için.

     Özetle kirpiklerinizi tek tek ayırıyor, çok fazla hacim veya boy vermiyor. Ben beğendim :)



     Tek kötü yanı alalı çok olmadan kötü bir koku gelmeye başladı. Ara ara ise topaklanıyor.

     Deneyin :)

Hiç yorum yok: