Sayfalar

19 Mayıs 2013 Pazar

Flormar - MAT VELVET fondoten

    Bu aralar o kadar sıkıştım ki bloğumun başına geçemiyorum :( Hazır fırsat bulmuşken artık bu fondoten hakkında yazayım istedim. Bu fondotenin yazısını hemen yazmak istemedim. Azcık kullanıp, tam anlamıyla deneyimledikten sonra yazmam gerektiğini düşündüm. İki üç aylık bir kullanım bence yeterince iyi. Artık fikirlerimi sizinle paylaşabilirim :)


        Öncelikle ambalajını çok sevdim. Bendeki rengi V207 NEUTRAL BEIGE. Sarı alt tonlu bir fondoten yüzümle uyum sağlama özelliği iyi. İsminden anlaşılacağı üzere mat bitişli bir fondoten. Oil free yani yağsız bir ürün. 35 ml'lik bir fondoten. Fondoten için gayet yeterli bir miktar. Fondoten için nötrüm. Ne bayıldım fondotene ne de sevmedim. Kullanılabilir.



    İlk sürüşte çok sarı dursa da azcık yedirince tam rengi oturuyor. Çok fazla kapatıcılığı yok. Ama zaten çok kapatıcılığı olan ürünler kalın durduğu için ben böylesini daha çok seviyorum sorun yok :)

    Yüzümde herhangi bir alerji veya sivilcelenme yapmadı. Zaten alerji çok olmaz bende ama sivilce büyük bir sorun. Zaten sıkıntılı günler geçiriyorum arttılar iyice :( Arkasında kullanmadan önce çalkalayın yazıyor dikkat ! :)  

Fiyatı 18.90 TL.

Bir sonraki yazı : Flormar Kamuflaj Palet ( kapatıcı paleti )



Hiç yorum yok: