Sayfalar

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Flormar Kamuflaj Kapatıcı Paleti

    Bu yazı bayadır bekliyordu. Çünkü ürünü tam sevip, sevmediğimi anlamadım :)



    Palet içerisinde farklı işleve sahip 5 adet ürün bulunuyor. Bir adet aydınlatıcı, bir adet kapatıcı, pembe olan göz altı morlukları için, yeşil olan sivilceler için, mor olan da lekeler ve renk dengesizlikleri için.

   Sırayla gidelim. Aydınlatıcıyı sevdim. Aydınlatıcı kullanmayı çok seviyorum zaten :) Bunu da beğendim. 

    Kapatıcı öyle çok fazla bir kapatıcılık sağlamıyor. Gerçi benim ciddi gözaltı morluğu sorunum var :( Hiçbiri pek işe yaramıyor. 

    Pembe renge gelince, ben göz altım için pembe rengi önce sürüp, sonra normal kapatıcı rengini sürüyordum hiç bir faydası olmuyordu. Daha sonradan pembe olanı ve kapatıcıyı aynı parmakla alıp, sonra kullandım daha iyiydi açıkçası. Bana kalırsa morlukları kapatmak için mat bitişli olması gerekirdi. Açık renkler veya aydınlatıcı renkler bence göz altı, mat bir düzeltici ( corrector ) ile iyice kapatıldıktan sonra kullanılmalı. Ama çok sorun yok göz altlarımda diyorsanız kullanabilirsiniz.

    Yeşile gelince sivilceler için hiçbir işe yaradığını düşünmüyorum.

    Mor olan ise fondotenle karıştırıp, tüm yüzünüze uyguladığınızda bir miktar canlılık veriyor. Ama parlamaya neden oluyor.

    Biliyorum bu ürünü son zamanlarda çok kişi kullanıyor ve bazısı seviyor bazısı sevmiyor. Daha almamışlar için söylüyorum açıkçası çok beğenmedim. Fiyatı 21.90TL' ydi sanırım. O fiyata ya da üzerine biraz daha konularak daha iyi bir kapatıcı alınabilirdi .

.


 Sıradaki yazı Maybelline Rocket Maskara ( Bir ben kaldım yazmayan bende yazıyım tam olsun :) )


Hiç yorum yok: