Sayfalar

10 Mayıs 2013 Cuma

Kuru şampuan mı arıyorsunuz?

    Biliyorum uzun zamandır yazamıyorum :( Geçerli sebeplerim var ama yazmayı çok özledim :)

    Bu yazıda kullanmaktan keyif aldığım ve yazısını yazmak için beklediğim Oriflame'ın Hairx kuru şampuanından bahsetmek istiyorum.
     Kuru şampuanlar son zamanlarda çok fazla göz önüne çıktı. Bende öğreneli çok olmadı. İlk kullandığım kuru şampuan bu. Kuru şampuanlar günü kurtarmanız için çok iyi bir ürün. Ben bazen akşam çok yorgun oluyorum yada saçımı yıkamayı unutuyorum. Sabah ayna karşısında çığlıklar atmak isterken bu ürün yetişiyor imdadıma :) Ayrıca bir süre kullandıktan sonra saçların daha geç yağlanmasını sağlıyor. Gelelim ürüne.

    Şimdi öncelikle kuru şampuanları pudralı, pudrasız ve renkli olarak üçe ayırabiliriz. Bu ürün pudralı bir ürün. Pudralı dediğim ne? Şöyle ki eğer koyu renkli saçlarınız varsa saçınızda beyaz beyaz tozlar bırakabilir demektir. Koyu renkli saçlarınız varsa pudrasız ürünler tercih etmenizi tavsiye ederim. ( Şu an kullandığım Watsons marka kuru şampuan bu şekilde yazısı gelecek:) ) Renkli olanlar ise çok tavsiye edilmiyor. Saç diplerine bulaşıyormuş.

    Bunun dışında kokusu güzel ancak çok fazla parfümlü. Benim birde kokulara karşı hassasiyetim var. O yüzden sürekli burnumda bu koku. Parfümümü bile bastırıyordu diyebilirim.Ama ferah bir kokusu var.

   150 mllik bir ürün. Ben saçımı yıkadıktan 3 gün sonra haftada bir kere kullandım. 2 aydan biraz daha fazla dayandı sanırım. 8 tl ye almıştım.

Hiç yorum yok: