Sayfalar

1 Mayıs 2013 Çarşamba

5 adımda yanık saçlardan kurtulun :)

     Benim sık sık karşılaştığım bir durum sakın panikleme :) Bakalım ne yapabiliriz.

    (Bu saçımın yandıktan ve aşağıdakileri uyguladıktan sonraki hali :) )
    Benim saçlarım ne dalgalı ne de düz. Arası bir şey. Her gün ya saçıma maşa yapma ya da saçımı düzleştirme gereksinimi duyuyorum( Uyuşuk günlerim hariç :) ). Ayrıca bu tür işlemler daha bakımlı gösteriyor. Ama buna saç mı dayanır. Saçlar sertleşiyor, kırılıyor,cansızlaşıyor.

Ben neler yapıyorum?

1-) Hemen bir jole,saç şekillendirici vs. ürünler ediniyorum. Çünkü ilk iş saçın yanma derecesine göre belli bir süre şekillendirici kullanmamak ve saçı ısıya karşı korumak. Bu ürünlerle saçları kontrol altına almalıyız.

2-) Hemen bir kuaföre gidip, kırıklarımı aldırıyorum. Bu saçların daha sağlıklı görünmesini sağlıyor.

3-) Şampuanımı ve saç kremimi besleyici ve onarıcı bir seri ile değiştiriyorum.

4-) Yine besleyici ve onarıcı bir saç maskesi edinip, haftada 2 defa uyguluyorum.

5-) Bir kaç hafta içinde saç kendini toparlıyor. Son hamlede onarılan ancak hala kaybettiği nemi kazanamamış saçlarım için saç kremimi kuru saçlar için olan ile değiştiriyorum. Bu ürünü saç diplerinize sürmediğiniz için yağlanmaya sebebiyet vermeden saç uçlarındaki kuruluğu alacaktır. Bunu yapamıyorum diyorsanız. Zeytinyağı ile saçınıza maske yapabilirsiniz. Masaj yaparak yedirin saçınıza azcık bekleyin. Sonra yıkayın. Yağ çıkmıyor diyorsanız saçınızı ıslatmadan önce şampuanlamayı deneyin. Yani kuru saça şampuan uygulayın.

Ben böylece yanmış ve yıpranmış saçlarımdan kurtuluyorum. Sizin işinize de yarar umarım :).

Bunların yanında saç ucu kırıklarını giderici serumlar var kullanabilirsiniz. Avon, Pantene , Dove hepsinin bu amaç için üretilmiş ürünleri var.

Ayrıca saçınızı düzelttikten sonraki dönemde saç şekillendirmeye devam edeceksiniz ısıya karşı koruyucu spreyler kullanmayı deneyin derim.

8 yorum:

audrey dedi ki...

merhaba kardelen blogdan buldum blogunu izlemeye alıyorum..

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

merhaba bende seninle aynı tip saçlara sahibim ve son keşfim avon' un argan yağlı saç maskesi ve serumu. tavsiye ederim. blogumda da yazacağım bir ara. sevgiler...

BNG dedi ki...

yanma başlığını okuyunca panikledim,korktum valla bi. :)

kardelen'den gördüm.Hemen takibe aldım ^^
Bende beklerim canım tekaska.blogspot.com öptüüm!

Unknown dedi ki...

şu aralar aramız iyi saçlarımla :) ancak deniycem sağol:)

Unknown dedi ki...

:) hemen geliyorum :)

melisa yağmur dedi ki...

Şimdi saöların gayet sağlıklı gözüküyor. Bende avonun argan yağlı saç serumunu tavsiye ederim çok güzel gerçekten :)
http://rengarenkojem.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim deniycem :)