Sayfalar

23 Haziran 2013 Pazar

Rimmel London Kate Rujlar ( 16- 03 )

    Biliyorum yine uzun bir ara verdim. Yazmayı çok istiyorum ancak son zamanlardan yorgunluktan ölüyorum ve  zorundaymışım gibi yazı yazmak istemiyorum bol vaktim varken dinçken yazmak istiyorum. Ufff ne kadar uzun bir cümle oldu :) Ama anlatabildim sanırım derdimi :)

    Bu yazımda çok çok sevdiğim Kate serisi rujların iki tanesinden bahsedeceğim. Elimde sadece bu iki ruj var ama ben bu seriye bayılıyorum sanırım kendime yakıştırdığım tüm renklerini alacağım :) Bende nude tonlardaki 03 numara ile neon bir pembe olan 16 numarası var.

    Bu rujlar o kadar kremsi bir yapıya sahipler ki anlatamam gidip denemelisiniz. 


     Bu 16 numaralı ruj. ( Fotoğrafların kalitesi fazlasıyla düşük biliyorum yeni bir fotoğraf makinası alınacaklar listesinde ) Diğerlerinin aksine 16 numara biraz kuru gösteriyor dudakları çatlamış gibi ve birazda kurutuyor sanırım. Mutlaka bir dudak kremi eşliğinde kullanmanızı tavsiye ediyorum. Normalde bu kadar canlı tonlar kullanmayan ben bu renge bayıldım ve kullanacağım kesinlikle.


    Bu da 03 numaralı nude ruj. Ben soluk tenli, sarışın ve ağır makyaj yapmayan biri olarak tercih etmemem gerekse de nude rujlara bayılıyorum. Bunları sürünce fazlasıyla soluk kaldığımı biliyorum ama ne yapıyım seviyorum :) Bu ruja bayılıyorum. The Balm'ın Mai Billsbepaid rujunu kaybettiğimi düşünüp, üzüldüğüm bir zamanda karşılaşmıştım bu rujla :) ( Mai Billsbepaid ile ilgili yazı burada ) Severek ve beğenerek kullanıyorum.

    Kalıcılıkları ile ilgili yorum yapamam çünkü ben rujları hemen yalıyorum o yüzden objektif olmaz sanırım. Fiyatları ise çok uygun 13 tl .  

    Son bir nokta yardıma ihtiyacım var :) Laciverte açık pembe renkler çok güzel gidiyor ve haftaya benim mezuniyetim var. Kepimizin rengi lacivert ama aradığım pembe ruju bulamadım. Tavsiye edebileceğiniz bir ruj var mı acaba ?

Hiç yorum yok: