Sayfalar

13 Nisan 2013 Cumartesi

Milly vs. Mai Billsbepaid - The Balm Rujlar

        Bugün bu yazım The Balmın iki ruju hakkında olacak. Balm Jovi paletindeki Milly ve Mai Billsbepaid isimli ruj. Bu yazıyı yazmayı çok istiyordum bugüne kısmetmiş :)

Neden bunları karşı karşıya getirdim efendim ?:) Şimdi ben Balm Jovi paletteki Milly rengine bayıldm almaya gittiğimde bu rengin ayrıyetten olmadığını söylediler yıkıldım. Bana benzer olarak bu ruju tavsiye attiler aldım :)
Eğer benim gibi Milly beğenenler varsa yazımı okuyun lütfen:)
Üstteki Mai Billsbepaid (neden böyle bir isim tercih etmişler acaba ?) alttaki Milly. Görüldüğü üzere çok fazla alakaları yok :) Ama ben ikisinide çok sevdim :) Milly daha pembe alt tonu ancak Mail Billsbepaid daha nude. İkiside bence günlük kullanım için çok hoşlar. Mai Billsbepaid bazen dudağa sürdüğünüzde mentollü gibi yakıyor dudakları. Aslında dudak büyütmeyi vaadeden bir ruj sanırım Gratisdeki bayan bahsetmedi ancak bence etkili çok ince olan dudaklarım biraz dolgunlaştı sanki ama bu rujdan mı bilemiyorum.

İkiside tavsiye edebileceğim rujlar bir gidin bakın derim :) 

Gözüme kestirdiklerim : Clinic chubby stick 06 ,rimel london 111 :) 


Hiç yorum yok: