Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

Essence Clear&Matt Fondoten

    Gerçekten beğendiğim bir fondoten. Ben ağır bir makyaj yapmam bu üründe çok hafif bir üründü.

    (Ben benimkini bitirip, kapağını kesip, dibini sıyırmıştım:) O yüzden resmi internetten aldım. ) Bendeki rengi de 02 Honey di. Ben çok memnun kaldım hoş bir yapısı var. Yüzünde çok kusur olanlara belki gitmez ama benim için yeterliydi. Süngerle uygulayınca gözenekleri filan da kapatıyor. Fiyatı da çok uygun 10 tl veya onun gibi bir şey. Yağsız bir ürün olduğu için sivilcelenme gibi bir yan etkisi olmadı.

    Ben bu ürünü yazmak istedim çünkü sanırım üretimden kaldırılmış. Bu ürünüm bitince tekrar almak istedim Gratise gittim yok. Görevliye sordum artık gelmiyor dedi. Rossman'a baktım orada da yok maalesef. Üzülmedim değil sevmiştim:)

Gözüme kestirdiğim fondotenler ; Loreal Lumi Magic, Rimmel True Match fikirleriniz?

Hiç yorum yok: