Sayfalar

6 Nisan 2013 Cumartesi

Essence I love stage far bazı

            Benim göz kapaklarımın yağlı olmasından sanırım bu baz bende pek işe yaramadı. Farlarım toplanıyor, çizgi çizgi oluyor.



         Memnun kalan insanlar çok fazla biliyorum. Gerçi ben sabah 8 gibi yapıyorum makyajımı akşam en erken 7 gibi çıkarıyorum. Fiyatına göre iyi sanırım ya belki bir 3-4 saat duruyordur. Benim beklentilerim fazla sanırım :) Bir 12 saat dursa ne güzel olur :) Göz kapak renginizi dengelemek için bile kullanılabilecek bir ürün. Çok kötü gibi başlayıp, gitgide yumuşadım ne oluyor bana :)

         Benim bu ürün hakkındaki fikirlerim böyle. Çok kötü değil çok iyide değil orta karar bir ürün :) Fikirlerinizi bekliyorum. Öpüyorum çok çok....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bunu concelar ve normal kapatııcı olarak kullandım canım.. Far bazı olarak değil de kapatıcı olarak harika bir ürün bence :)

Unknown dedi ki...

Videonda ya da bir yazında bahsetmiştin sanırım öyle hatırlıyorum :) bende bir deneyim bakalım hazır kapatıcımda bitiyor :)

Adsız dedi ki...

Aynen canım videomda bahsetmiştim :)

Unknown dedi ki...

takipteyim :)