Sayfalar

7 Nisan 2013 Pazar

Loreal Pure Zone Yüz temizleme jeli

          Nedense daha çok beğenmediğim ürünler konusunda yazasım geliyor :) İçimdekileri dökmem lazım.

       
          Akneye fazlası ile meyilli bir cildim olması dolayısı ile birçok yüz temizleme jeli kullandım. Ancak ilk defa bir ürünü hayır ben buna daha fazla dayanamam dedim :) Vakti zamanında beğenmediğim ürünler oldu ama kullanılamayacak gibi değildi bu gerçekten kullanılamayacak gibi baya kötü gerçekten. Kokusu aynı Pril bulaşık deterjanı gibi bide bir köpürüyor bir köpürüyor dedim kesin Pril katmışlar buna :) Dayanılaccakgibi değil hiç tavsiye etmem. Bunun başka çeşitleri de var sanırım onlar belki iyidir ama bu değil. Süngerine gelince süngeri gerçekten çok güzel temizliyor çok beğendim.
          Bu ürün hakkındaki düşüncelerim böyle. Kullanmayacağım kesilikle :) Öpüyorum çok çok...

Hiç yorum yok: