Sayfalar

26 Nisan 2013 Cuma

Essence Clear&Matt Fondotenler Üretimden kaldırıldı mı? - Cilt Problemlerim

    Daha önceki bir yazımda Essence Clear&Matt fondotenden bahsetmiştim.(burada) Geçen günlerde çok ciddi cilt problemleri yaşadım. Aksilik o ya hem fondotenim, hem yüz yıkama jelim, hemde nemlendiricim aynı anda bitti. Bende denemek istediğim ürünler vardı onları aldım. Yüzümde birden sivilceler patlak verdi, yağlanması gerekirken pul pul döküldü falan. Acaba hangisinden hadi bakalım napcaz :)



     Başladım hangisinden diye araştırmaya :) Önce yüz yıkama jelimi değiştirdim. Çünkü sivilcelerin yüz iyi temizlenmediği için çoğalma ihtimali var ve ben ilk bunu göz önüne almak istedim.Ve bir bakıma doğru tercih sivilcelerimin artması durdu :) Ancak bir türlü geçmiyor.

    Şimdi nemlendiricimi veya fondotenimi değiştircektim. Fondoteni değiştirmeye karar verdim.(Aslında mantklı olan nemlendriciydi sanırım :) ) Önceden kullanıp, memnun kaldığım yüzümde bir sıkıntıya yol açmayan bir fondotene dönemeye karar verdim oda Essence Clear&Matt fondotendi. Ancak yok bakabileceğim her yere baktım. Gratisteki kadın artık gelmiyor dedi. Buda acaba üretimden mi kaldırıldı sorusunu aklıma getiriyor. Sanırım kaldırıldı. Fikri olan ?

    Açıkçası daha önce kullandığım fondoteni almak istemedim çok sevmemiştim.Bari nemlendiricimi değiştiriyim dedim. Sivilceler söndü ve kuruma biraz azaldı ancak hala pul pul oluyordu. Ve başka bir nemlendirici deneme kararı aldım. Ve Bingo :) Ciddi derecede hallettim sorunu.

    Eğer aynı problemleri yaşadıysanız ve aynı yolu izlediyseniz ama hala kuruluk geçmediyse tavsiyem zeytinyağı. Yüzünüzü iyice temizledikten sonra elinize çok az saf zeytinyağı alıp, yüzünüze iyice yedirirseniz sabaha hem yumuşacık bir ciltle uyanırsınız hem de kuruluğunuz geçmiş olur. Ama eğer ürünleriniz sorun çıkarıyorsa, ileriki zamanda gene problem çıkaracaktır. O yüzden uygun ürünü bulmakta fayda var. Ancak zeytinyağı gününüzü kurtarır.

        Bakın ben neler çektim :)  

Hiç yorum yok: