Sayfalar

8 Nisan 2013 Pazartesi

Essence My Base Yüz Bazı

         Yüz bazları diğer bir adıyla primerlar yüzümüzü makyaja hazırlayan bir kozmetik ürünüdür. Olmassa olmaz değildir. Ancak birçok insanda gördüğümüz aman Allah'ım ne kadar da güzel pürüzsüz bir suratı var dediğimiz kızların makyajlarının altında primerlar yatıyor :)


       Şimdi, primerların bir çok özelliği var.Bir kere yüzü fondotene hazırlıyorlar. Cilt tonunu dengeliyorlar, cilde daha pürüzsüz bir görünüm veriyorlar, nemlendiriyorlar ve fondotenin daha uzun süre ciltte kalmasını sağlıyorlar. Daha ne olsun :)

       Yüz bazlarının birçok çeşidi var. Şeffaf olanları var mesela, ten renginde olanları, içinde ışıltılar olanları  da var. Renkli olanların fondoten gibi renk tonları da var. Birkaç çeşit deneyip, hangisi yüzünüzde daha iyi duruyor kendiniz karar vermelisiniz.

       Yüz bazı kullanma alışkanlığı daha çoğumuzda oluşmamış durumda. Yeni yeni kullanmaya başlıyoruz. Ben de kullanmaya başlayalı daha çok olmadı. Çoğu zaman unutuyorum zaten kullanmayı :) Benim şu ana kadar kullandığım tek ürün bu.

     


            Pompalı bir ürün. Bir bazdan ne beklenir tam bilmiyorum. Ama fena bir ürün değil gibi özellikle fiyatı ile düşünürsek. Essence'in eskiden 3.50 lira indirimi oluyordu. Ben bu ürünü 3.50 liraya görünce direk atlamıştım::) Turuncu renkte bir ürün. İlk sürüldüğünde yağlı bir his bırakıyor biraz beklemek gerekiyor. Biraz parlatıyor suratı. İçinde sim yok ancak sanırım yağlı yapısından dolayı parlatıyor. Bazı kullanıcılar bu parlamadan hiç memnun değil ancak benim için bir sorun teşkil etmiyor.

         
      Fondotenin ne kadar uzun süre kalmasını sağlıyor derseniz gerçekten bilmiyorum :) Ama 10 saat dayandırmadığı kesin :) Çünkü daha öncede bahsetmiştim. Ben okul dolayısıyla sabah 8:30 da çıkıyorum akşam geliyorum. Ve geldiğimde genellikle fondoten emaresi kalmıyor suratımda :) Bunun yanında bu ürünün aydınlatıcı olanı da var.

      Birçok markanın yüz bazı var.

     Benim için sıradaki ürünler : Sephoranın yüz bazı, The Balm'ın primerı ve Too faced markasının bazı(özellikle). Bunları merak ediyorum :)

     Bildiğiniz sevdiğiniz bazlar varsa yorum bırakın onları da listeme eklerim :) Bu kadardı :) Öpüyorum çok çok...
     

Hiç yorum yok: