Sayfalar

30 Haziran 2013 Pazar

Deborah BB Cream 5 In 1

    Ne kadar yoğun olduğumu haziranı sadece ve sadece iki yazıyla kapatmamdan anlayabilirsiniz. Hemen fırsat bulmuşken yazı yazmak istedim. Haziran ayını bir bb krem ile kapatıyorum. Bu bb kremi anneler günü alışverişimde göstermiştim. O zamandan beride kullanıyorum.



 Öncelikle paketlemesini çok beğendim. Özelliklerine gelirsek eğer ;
- 30 ml'lik bir ürün.
- SPF (güneş faktörü) 20 içeriyor.
- 6 aylık ömrü var.

Neden 5 In 1 diyor?

- Primer ( baz ),
- Corrector ( düzeltici ),
- Uniforms ( eşit dağılım diyebiliriz. Renk dağılımı kastediyor sanırım. )
- Moisturizes ( Nemlendirici )
- Protects ( Koruma )
görevleri görüyormuş.

    Bendeki numarası 03 Sand. Ben bu bb kremden memnunum. Benim yüzüm sivilcelenmeye müsait bir cilt ama en ufak bir sivilcelenme yapmadı. Genelde SPF içeren ürünlerin yüzde sivilce yapma gibi sıkıntıları olabiliyor. Ama ben kesinlikle bu konuda tavsiye edebilirim bir sıkıntı yok. Kapatıcılığı bir bb kreme göre iyi. Kalıcılığı da fena değil ama yazın ister istemez terle beraber akıp, gidiyor. Yüzün renk dengesini sağlıyor. Ben altına zaten bir nemlendirici kullandığım için nemlendirmesi yeterli mi bu konuda bir bilgim yok ama ben bir sıkıntı yaşamadım. Ayrıca mat bitişli bir bb krem. Parlamıyor.

    Şimdi gelelim resimlere:) Kolumda denedim ürünü çünkü kolumda bir yanık izi var kapatıcılığını görmek açısından iyi olabilir diye düşündüm.




Hiç yorum yok: