Sayfalar

4 Mart 2015 Çarşamba

Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Krem Temizleyici

Hayvanlar üzerinde test edilmemiş yüz temizleme jeli arayışlarım devam ederken Essence 'in bu serisini denemek istedim. Daha önce kullandığım Clinique Facial Soap sevdiğim bir üründü. Ancak Clinique test yapmasada çinde satılıyor. Neden daha temiz bir ürün almayayım diyorum. 



Ürün 4'ü 1 arada diyor. 

1- Kirleri yok eder.  Zaten yapması gereken birşey ondan memnunum.
2- Derinlemesine temizlik sağlar. Güzel temizliyor. Temizlenme hissini veriyor. Ancak öyle bir ürün kullandım ki yok dedim o derinlemesine temizliyorsa bu ne yapıyor o zaman diye :)   
3- Matlaştırır. Kışın çok parlama olmadığı için anlaşılmıyor.
4- Gözenekleri arındırır. Gözle görülür bir etkiye rastlamadım.


Ürün krem temizleyici diyor ancak şeffaf mavi normal bir temizleme jeli. 

Sonuç olarak bende ekstra bir sivilcelenme veya kuruluk yapmadı. Var olan sivilcelerimde azalmaya neden olmadı .

Başka birşey bulamazsam tekrar alabilirim ancak daha iyisinin arayışındayım.

Daha önce kullandığım yüz temizleme ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz. İçlerinde favorim Clinique Facial Saop . 3 5 kutu bitirmişimdir.

Hiç yorum yok: