Sayfalar

2 Mart 2015 Pazartesi

Estee Lauder Double Wear Kapatıcı - Sumptuous Bold Volume Lifting Maskara

Günaydın! Uzun zaman önce Estee Lauder'ın bir tarafı kapatıcı bir tarafı maskara olan bu ürünü 30 tl gibi çok uygun bir fiyata satıştaydı. Ben önce tereddüt ettim neden bu kadar ucuz diye ancak korktuğum gibi olmadı.


Öncelikle ambalajından bahsedeyim. Estee Lauder'ın tüm ürünlerinde ambalajdaki yazıların silinmesi sıkıntısı var sanırım. Bence bu kadar kaliteli ve pahalı bir marka için hoş değil. İki günde kapatıcının yazıları filan herşeyi silindi.


Kapatıcıya gelirsek ; Benim favori kapatıcım yazısını şurada yazdığım MAC ProlongWear kapatıcı. Ancak Estee Lauder Double Wear kapatıcı onu aratmadı bana. Örtücülüğü orta seviyede MAC kadar kapatıcı değil ancak gözaltı morluklarımı kapatmaya yetti. 


Evet çizgilere dolma yapıyor. Ve evet çok sorunlu gözaltlarım var. Pembe / somon alt tonlu bir kapatıcı. Yapısı çok kalın değil ama akışkan da değil. Ben memnun kaldım. 


Maskaraya gelirsek ; Yine favori maskaram olan Lancome Doll Eyes maskaradan sonraki favori maskaram oldu. Kıl fırçalı konik bir yapısı var.

Çok güzel dolgunluk veriyor ve çok güzel uzatıyor.


Tek sıkıntı sürerken ne kadar dikkat edersem edeyim bu maskara illaki gözkapağıma bulaşıyor. Fırça yapısından olduğunu düşündüm ben. Bunun dışında çok memnun kaldım.


Eğer hayvan deneyleri yapmıyor olsalardı maskarayı da kapatıcıyı da kesinlikle alırdım. Bunun yanında hayvan testi yapmayan memnun kaldığım bir maskara henüz bulamadığım için Lancome Doll Eyes 'ı alıp, kenara koymayı planlıyorum özel zamanlarda kullanmak için. Sürekli olarak hayvan testi yapmayan ürün arayışım devam edecek. 

Daha önce denediğim kapatıcılara buradan, maskaralara ise buradan bakabilirsiniz. 

Hiç yorum yok: