Sayfalar

10 Mart 2015 Salı

Deneme Boy Bioderma Ürünleri Deneyimlerim

        Geçenlerde bir internet sitesinden yaptığım alışverişte üç adet Bioderma deneme boy ürün göndermişler. Hepsini kullanıp, deneyimledim. Az çok bir fikrim oluştu. Bunları sizlerle paylaşmak istedim.




        Bunlardan birini beğendim, diğerlerini sevmedim.

        Yeşil olan Bioderma Node bir şampuan. Kokusunu hiç sevmedim onun dışında fena bir ürün değildi. 

        Diğer ikisi yüz temizleme jelleri. Sebium AKN hiçbir şekilde temizleme hissi bırakmadı suratımda. Bir kere kullandım. Yüzümü duruladığımda suratımda temizliğe dair hiçbir değişiklik yoktu bir de üstüne kendi temizleme jelim ile temizledim.

       Gelelim bayıldığım ürüne. Bioderme Sebium Gel Moussant yüz temizleme jeli muhteşem bir ürün. Aradığım yüz temzileme jelini buldum diyebilirim. Keşke hayvan testi de yapmasaydı. İyi bir yüz temizleme jeli bulana kadar kullanacağım ürün bu olacak sanırım.

       Şu kadarcık kısmı bile o kadar etkili oldu ki birçok sivilcemi geçirdi. Yüzümün tamamen temizlendiğini hissettim. Gerçekten abartmıyorum muhteşem :)

Hiç yorum yok: