Sayfalar

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Şimdilik Son Konuğum : Güzellik Dünyası

Şimdilik son konuğum :) çünkü etkinliğimize katılırsanız sizde konuğumuz olabilirsiniz. Bugünkü konuğum etkinliğin başlamasını sağlayan Güzellik Dünyası blogunun yazarı sevgili Sena. Bakalım bizim için ne yazmış?


Merhabalaar J

Çok ilginç  bişey oldu bunu size anlatma zorunluluğu hissediyorum. Bi marketin kozmetik ürünlerinin orda gördüğüm bi ruj olayın başkahramanı.Aslında sadece geçenlerde gördüğüm değil bi kaç defa daha dikkatimi çekmişti ama baktım markasına , hiç bilinen bi marka değil o yüzden elimi hep geri çekiyordum.Geçenlerde gittiğimde artık dayanamayıp alıyım dedim ama içim hiç rahat değil bu ruj dudağıma bi zarar verirse falan gibi saçma düşünceler var kafamda sonra eve gittim paketi açıp dudağıma bi sürdüm çok büyük bi süpriz oldu benim için.Süpriz olmasının nedeni şu fotoğrafta ki olay.



 (Kiss Beauty markası )

 Sanırım bu şekildeki rujlara sihirli ruj deniliyomuş.Cahil bi insan olarak ben yeni öğrendim tabi.
Bu rujun öbür güzelliği çok kalıcı yani öyle bir kalıcı ki 2 gün dudağınızda kalabiliyor.İnanın abartmıyorum :)
Rengi ise dudakta harika duruyor. 
Fiyatıda 3.5 tl.
Meyve kokusuda var.
 Fiyatına ,markasına bakıldığında inanılmaz bi ürün.
Bu gördüğünüz yeşil renk elmalı olan.Ben öbür çeşitlerinide alıcam mutlaka.
Sizde eğer görürseniz bu üründen kaçırmayın alın derim hatta evinize stok yapın derim J


Kendinize iyi bakın , kocaman sevgileer J

Daha fazla yazımı okumak isterseniz bloğuma :  http://sncnnnr.blogspot.com/

*************Takip etmeyi unutmayın !********************
instagram : tuubafrkn
iletişim : modabenvekozmetik.blogspot.com

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim canım :)

Unknown dedi ki...

ben teşekkür ederim :)

Tuva Makyaj dedi ki...

Sena abla senin yazın Diadermine nemlendirici değil miydi?