Sayfalar

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Sephora Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi

    Bu haftayı cilt bakım haftası ilan ettim :) Cilt bakım ürünlerimi sırası ile tanıtıp, yorumlarımı belirteceğim. Zaten daha önce cilt bakımım için kullandığım ürünler hakkında hiç yazı yazmamışım.


    İlk yaptığım iş tabiki göz makyajımı temizlemek oluyor. Bu aralar Sephora çift fazlı makyaj temizleyiciyi kullanıyorum.



    Fena değil ama artıları eksileri var tabiki. Bir kere hala aradığım o güzel temizleyiciyi bulamadım. Bu bitince Bioderma denemeyi düşünüyorum. Yada tavsiyeniz var mı? ( OLAY'in krem ürünüde fena değildi. )



    Ürün 125 ml.Çift fazlı dediğim gibi. Çalkaladıktan sonra pamuğa bir miktar döküp, göz makyajımı siliyorum. Benim gözlerimde biraz yanma yaptı açıkçası. Çok hassas gözleriniz varsa sıkıntı yaratabilir.



Onun dışında fena bir ürün değil ancak bayıldım, öldüm, bittim de değil :)



Fiyatı : 21 TL sanırım. Ben indirim varmış 18.90 TL'sına almıştım.



Sonra sıra geliyor yüzü yıkama evresine :)

Hiç yorum yok: