Sayfalar

19 Temmuz 2013 Cuma

Bugünkü konuk yazarım : Tuva ile Makyaj

Etkinliğimiz devam ediyor. Bugünkü konuğum Tuva ile Makyaj blogunun sahibesi sevgili Tuva :) Bakalım neler yazmış :)
Hello Kitty Lipgloss: License
Herkese merhaba J Ben Tuva. tilemakyaj.blogspot.com’un sahibiyim.
Sizlere Hello Kitty World’den aldığım License adındaki glossu tanıtacağım.




Gerçekten çok güzel bir ambalajı var. Lolipopa benziyor. Ama ambalajının bir sorunu var o da akma yapması L Benimle birlikte HKW’ye gelen ve farklı bir rengini alan arkadaşım da aynı sorunu yaşadı maalesef L
Açık hali bu şekilde. Kıllı (:P) bir aplikatörü var ki bu aplikatör kolaylık sağlıyor kullanım açısından. Çok güzel kavunlu bir kokusu var. Sırf kokusu yüzünden bile almış olabilirim.
Elimde duruşu bu şekilde. Çok hafif simli bir renk.

Bu da ürünün dudağımda duruşu. Simli lip balm gibi duruyor.
Kısacası ben bu ürünü sevdim. Tavsiye ederim. Bu ürünü 14 Temmuz tarihinde 10 liraya almıştım.
Yorumlarınızı bekliyoruzzz  J
Sevgilerle
Bloğum: tilemakyaj.blogspot.com
Twitter: @tilemakyaj

İnstagram: @tuvailemakyaj

Tuva ile Makyaj blogunu buradan takip edebilirsiniz.
Etkinliğe katılmak için mail atmanız yeterli : )

************  Takip etmeyi unutmayın :) ****************
iletişim : modabenvekozmetik@gmail.com
instagram : @tuubafrkn

2 yorum:

Tuva Makyaj dedi ki...

Çooook teşekkürler :D

Unknown dedi ki...

Ben teşekkür ederim :)