Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

Ben kimim?

Bu mimi herkes yapıyor bende yapmak istedim. Öncelikle sevgili Zuhal'in  blogunda gördüm beğendim ve işte :) Başlayalım...

Ben kimim?

İsmim Tuğba, 22 yaşındayım. Bilgisayar Mühendisliği'nden bu sene mezun oldum. Bir yazılım şirketinde çalışıyorum.

Blogumun adı nereden geliyor? 

Benim için ciddi sorun olmuştu :) Düşündüm düşündüm dedimki ne yazacağım ben bu blogda. Moda Kozmetik ve Ben :)

Blog açmaya nasıl karar verdin?

Uzun zamandır youtuberları takip ediyordum. Kozmetiğe iyice merak salmaya da başlayınca ürünleri internetten araştırıp, araştırıp alır oldum. :) Bu kadar çok blog takip edince neden bir tane yapmıyorum dedim. Zaten daha önceden kullandığım ürünlerle ilgili notlar alıyordum beğendim, beğenmedim diye:) Malum unutkanlık beğenmediğim ürünü tekrar alma ihtimalim var :)

Neden kozmetik blogu?

Yüzümdeki sivilce problemlerinden dolayı kozmetikle baya bir ilgili olmak zorunda kaldım. Sarışın olduğum içinde makyaj yapmayınca hasta gibi oluyorum :)

Kişiliğim?

Başak burcuyum ve burcumun tüm özelliklerini barındırıyorum. Sessiz sakin bir insanımdır ama sinirlenince tanınmaz oluyorum.

Hoşlandıklarım?

Alışveriş yapmayı çok severim ve kitap okumayı. Bir de kendimle başbaşa kalmayı.

Hoşlanmadıklarım?

Samimiyetsizlik.

En çok sevdiğim makyaj malzemem?

İlginç ama kaş kalemim :)

Çantamda olmazsa olmazlarım?

Not defteri, el kremi, pudra.

En son okuduğum kitap?

Sessiz çığlıklar.

Benden bu kadar :) Yapmak isteyen olursa yorum olarak eklerseniz okumaktan zevk alırım :)


6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel iyki yapmışsın seni de bu sayede az da olsa tanıma fırsatı bulduk:)

Unknown dedi ki...

bende yazarken çok zevk aldım :)

Shimizu Zen dedi ki...

Destek amacıyla takipçin oldum, beklerım ben de.

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorum:)

Merve Çelik dedi ki...

Merhabalar.Güzel bir yazı olmuş :):) Bilgisayarla ilgili olan herşeyi her zaman zor bulmuşumdur .Allah kolaylık versin :)Az da olsun tanımıs olduk seni .Bende yeni bir bloggerım beklerim :)

http://senistiyorruj.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler :)Evet bazen kaldırıp bilgisayarı camdan atasım gelmiyor değil :))
Hemen bakıyorum bloguna:)