Sayfalar

7 Temmuz 2013 Pazar

Pure Beauty Eye Gel \ Göz kremi

    Cilt bakım rutinimin dördüncü adımı nemlendirme. Öncelikle gözaltlarımı nemlendiriyorum ben. Bunun için Pure Beauty göz kremini kullanıyorum. Bu kremi ilk olarak bir youtuberdan duymuştum ve merak ettim aldım.
     15 ml'lik bir ürün. Gece ve gündüz kullanın yazıyor. Ben de aynen öyle yapıyorum gece yatmadan önce ve gündüz makyajımı yapmadan önce sürüyorum.

    Etkisini gördüm mü ?

     Evet etkisini gördüm. Şöyle ki benim göz altlarım ciddi anlamda mor. Bu ürünü kullandıktan sonra biraz hafiflediğini hissettim. Ayrıca son zamanlarda makyaj yaptığımda göz altılarımda bir kuruluk hissediyordum. Makyaj güzel durmuyordu. Bu ürün yeterince nemlendirdi bana kalırsa.


    Uygulaması ucu dolayısıyla çok rahat. Bilmiyorum ben beğendim bu ürünü. Siz kullandınız mı? Yorumlarınız neler yada bundan sonra kullanmam için tavsiye edebileceğiniz göz kremi var mı? 

Hiç yorum yok: