Sayfalar

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Alışveriş

    Haziranı kötü kapattım ama Temmuzu es geçmeye hiç niyetim yok :) Geçen hafta yaptığım bir iki alışverişi göstermek istiyorum. 

Kozmetik ürünü olarak ;

Rival de Loop 206 numaralı pembe ruj ( 6.95 TL )


The Body Shop Vineyard Peach vücut Losyonu ( 18.95 TL)


Sephora Göz Makyaj Çıkarıcı ( 20 TL)


Yves Rocher Parlaklık Verici Şampuan ve kuru saçlar için saç kremi ( 16.90TL + 16.90 TL)
Yves Rocher şampuanlarını düzenli olarak kullandığım daha önce hacim veren şampuanı ile kuru saçlar için olan saç kreminin yazısını burada yayınlamıştım.


Golden Rose Jolly Jewels 115 ( 5.95 TL )
Golden Rose Rich Color 01-03-29 ( 3 TL )

Kozmetik dışında ise ;

                                    


Rival de Loop Kabuki fırça ( 10.25 TL )


Cooperatif Püsküllü babetler ( 25 TL )
Yazısını yazmayacağım için söyleyim şimdi çok çok çok rahat bir ayakkabı. Krem rengi vardı o kadara memnun kaldım ki gidip, tüm renklerini alacaktım tekrardan krem rengi dahil ama kalmamış ve gelmeyecekmiş :( Sadece bu lacivertler kalmıştı onu aldım. Onun dışında kırmızı ve siyah var. Görürseniz düşünmeden alın :)


Mango Outlet Çanta ( 35 TL)

Hepsinin yazıları kullanır kullanmaz gelecek :) Daha önce denedikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum :)






Hiç yorum yok: