Sayfalar

5 Temmuz 2013 Cuma

Nivea Aqua Effect Yatıştırıcı Tonik

    Cilt bakım rutini serime tonik ile devam ediyorum. Öncelikle yüzümü makyajdan arındırmış ve makyajımı temizlemiştim.( Nivea yüz temizleme köpüğü - Sephora göz makyaj temizleyici ) Daha sonraki aşama ise tonikleme aşaması. Ben genelde bu aşamayı unutuyorum :) Ama gerekli bir ürün. Cildi tam anlamıyla temizliyor ve gözeneklerin nefes almasını sağlıyorlar.

    Nivea'nın cilt temizleme ürünlerini ne kadar sevdiğimi söylemiştim. Tonik olarak da Nivea'nın aqua effect serisinden yatıştırıcı toniğini kullanıyorum. Kuru ve hassas ciltler için bir ürün.

Vaatleri :
-cildi derinlemesine temizler ve makyaj kalıntılarını giderir.
-cildin doğal nem dengesini korur.
-cildi yatıştırır.
-kuru ve hassas ciltlere nazikçe bakım yapar.

     Bence vaatlerini gerçekleştiriyor. Açıkçası yatıştırıcı özelliğini gördüm diyebilirim. Düzenli kullanabilseydim eminim çok da faydasını görecektim. Denemenizi tavsiye edebilirim herhangi bir akne veya alerji yaratmadı bende. Tonikle de yüzümüzü iyice temizlediğimize göre gelelim nemlendiriciye :)

Takip etmeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok: