Sayfalar

18 Temmuz 2013 Perşembe

Konuk yazar Vosbağa

Herkese merhaba,

Güzellik Dünyası blogunun sahibesi Sena; yeni açılan bloglar olarak birbirimize destek olmak amaçlı bir etkinlik başlattı. Bu etkinlik doğrultusunda bugün blogumda sevgili Vosbağa blogunun sahibesi Gizemi konuk ediyorum.

Söz Gizemde :)

Merhabaa :) Güzellik Dünyası blogunun sahibesine böyle bir etkinlik yaptığı çok teşekkür ederek söze başlayıp devam edeceğim size bahsetmek istediğim ürünler Avon göz makyajı temizleyicisi ve Super Shock Mascara.



*Avon göz makyajı temizleyicisinden bahsedecek olursak  gözümde ki makyajı güzel bir şekilde temizliyor ama daha sonra bi yüzümü yıkama isteği geliyor biraz yağlı bir yapısı var ve benim gözlerimi yakıyor acaba benim kullanımımdan mı diye düşünüyorum ama daha farklı da kullanamam. Benim için olumsuz bir ürün biran önce bitsin diye uğraşıyorum.



* Super Shock maskara daha söze başlamadan söylemeliyim ki ben şu klasik super shocktan daha memnundum.Kılları diğer super shocka göre daha az ama kirpikleri tek tek ayırmakta çok başarılı gerçekten eğer volume versin istiyorsanız size göre bir maskara değil.İki hatta üç kat sürdüğüm de yeterli dolgunlaştırmayı sağlıyor ( bu benim kirpiklerimle alakalı da olabilir kirpiklerim sıktır benim.) ama tek katta kesinlikle dolgunlaştırma sağlamaz.



NOT : Güzellik dünyası blogunun sahibesine tekrar teşekkür ediyorum ve bu etkinliğe katılmadıysanız mutlaka katılmalısınız birbirimize destek olmalıyız !



                                                          SEVGİLERİMLEEEE :)

Gizeme ve Senaya çok teşekkür ediyorum yazı ve etkinlik için.

Vosbağa blogunu bir ziyaret edip, diğer yazılarını da incelemek için hadi Gizem'in bloguna :)


Sizde bu etkinliğe katılmak isterseniz mail atabilirsiniz.

******************************
Beni instagramdan da takip edin :)

instagram: tuubafrkn

4 yorum:

Tuva Makyaj dedi ki...

Benim yazımı da yayınladınız mı acaba?

Unknown dedi ki...

Yok şimdi gördüm yazıları yeni geldiler. Yarında seninkini yayınlayacağım canım:)

Tuva Makyaj dedi ki...

Peki. Siz yazınızı ne zaman yazacaksınız? Cumartesi tatile çıkıyorum gittiğim yerde internet olmazsa yazınızı yazamam.

Unknown dedi ki...

aslında cartesi yazmayı planlıyordum ama o zaman bu akşam yollamaya çalışırım haber verdiğin için sağol :)