Sayfalar

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

    Cilt bakım rutinimin ikinci adımındayız :) Göz makyajımı temizledikten sonra ikinci adım güzelce temizlemek. Bunun için çok çeşitli ürünler kullandım. Şu anda ise Nivea yüz temizleme köpüğü kullanıyorum.



    Bu üründen elime iki kere sıkıp, ıslak yüzüme masaj yaparak uyguluyorum. Arkasından da bol su ile yıkıyorum.



    Ürünün yapısı çok hafif, başlar da bu hoşuma gitmesede sevdim bu ürünü. Temizlemesi güzel. Herhangi bir sivilcelenme ya da alerjik reaksiyonla da karşılaşmadım. Zaten cilt bakım ürünlerin de Nivea benim favorilerimdendir. Ne kadar sevdiğimi sonraki yazılarımda farkedebilirsiniz. Takibe almayı unutmayın :)



Fiyatı : İndirimde 16.90TL

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sephoranın temizleme köpüğünü kullanıyorum anladım ki temizleme köpükleri iyi iş çıkarıyor:)

Unknown dedi ki...

evet sanırım:) bende bunun yapısı çok yumuşak bir işe yaramaz diyordum ama gerçekten iyi :) Sephoranınki sıraya girdi sayende :)