Sayfalar

19 Nisan 2013 Cuma

40 Güzellik Sorusu Tag :)

Neden bir tag yazısı yazmak istedim bilmiyorum :) Bu youtubeda yapılan bir tag. Ben de bloğumda yapmaya karar verdim. Kısa kısa yanıtlarla kendimden biraz daha fazla bahsetmiş olurum hem :)

Başlayalım :)


1- Yüzünüzü günde kaç kez yıkarsınız ?

         Ben yüzümü 2 veya 3 kez yıkıyorum. 1. si sabah kalktığımda 2. side makyajımı temizlemek için. Eğer makyajımı çok erken bir saatte yıkadıysam yatarken yüzümü birkez daha yıkıyorum çünkü yağlanıyor.

2- Cilt tipin nedir?

      Cilt tipim kesinlikle karma. T bölgesi yağlı göz altlarım ve yanaklarım kuruya dönük.

3- Şu an kullandığın yüz yıkama ürünü nedir?

      Diadermine markasının günlük peelingli yüz yıkama jeli. Kokusu yapısı çok güzel ancak peeling sebebiyle yüzümde sivilce oluşmasına sebep oldu sanırım. Değiştiricem en kısa zamanda.

4- Peeling yaparmısın?

     Evet haftada bir Clean&Clear'ın siyah noktalar için olan peelingini yapıyorum. Bir sakıncası olmuyor.

5- Peeling ürünün ne marka?
   
     Bir önceki soruda cevaplamıştım :) Clean&Clear.

6- Nemlendiricin nedir?

    Nivea soft kullanıyorum ancak La Roche Posey Legere kullanmayı düşünüyorum. Kullandıysanız eğer yorum yazarsanız çok sevinirim.

7- Çillerin var mı ?

    Çillerim yok ama burnumun üzerinde 1-2 tane güneş lekesi var.

8- Göz kremi kullanıyor musun?

    Kullanmıyorum. Henüz yaşım 23 olduğu için kullanmamak daha iyi diye düşünüyorum. Ancak son zamanlarda bir yanım artık başlamam gerektiğini söylüyor:)

9- Cildin akneye meyilli mi ?

  Evet.

10- Güneş koruyucusu kullanıyor musun?

  Kullanmaya çalışıyorum ancak çok ağır yapılı olmaları beni rahatsız ediyor. Ayrıca sivilce çıkmasına neden oluyor.

11- Fondotenlerin nedir?

   Her aldığımda değişik bir fondoten kullanıyorum :) Şu anda Flormarın mat bir fondotenini kullanıyorum. Memnun değilim yazısı gelecek :) Onun dışında Essence, Maybelline, Avon ve Innova gibi fondotenler denedim.

12- Kapatıcı kullanıyomusun ?

   Evet kullanıyorum. Gözaltlarım için Essence Cover Stick sivilcelerim için Garnier Pure Active.

13- Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?

   Takanlara bayılıyorum :) Ancak ben zaten çok sade bir makyaj yapıyorum ve açık tenliyim ben burdayım diye bağırır:) Ki günlük makyaja yakışmıyor.

14- Makyaj alttonunu biliyormusun?

   Evet biliyorum ama hep unutuyorum. Warm- Sıcak yani sarı alttonluyum.

15- Rimelimizi 3 ayda bir değiştirmemiz gerekiyor ne düşünüyorsun?

    Ben genelde bittiğinde veya bozulduğunda değiştiririm.

16- Hani maskarayı kullanıyorsun?
     
    Maybelline Rocket.

17- Sephora mı Mac mi?
    
    Bence MAc ve Sephora kıyaslanamayacak kadar farklı kulvardalar.

18- Makyaj yaparken en çok hangi aleti kullanırsın?

     Fırçaları.

19- Far bazı kullanıyor musun?

    Evet Essence I love Stage.

20- En sevdiğin far ve numarası ?

    Balm Jovi palet Moderato.

Bu ilk 20 :) Baktım gidiyo çok uzun olcak kalan 20 başka bir yazıya :) Beğendiniz mi? Fikirleriniz. Tagleri yapmaya devam mı tamam mı :)

Hiç yorum yok: