Sayfalar

14 Nisan 2013 Pazar

Yves Rocher Roll-on

Bu yazım Yves Rocherden aldığım Lotus çiçeği kokulu Roll-on deodorant hakkında. Ürünü yazısını yazabilecek kadar kullandığımı düşünüyorum.

Üründen memnun kaldım açıkçası öncelikle bunu söyleyim :) Ben roll-on deodorant kullanamıyorum normalde çünkü kokuları çok fazla oluyor. Benim kokuya karşı bir hassasiyetim olduğu için, roll-on deodorantların kokuları bana çok ağır geliyor. Ama bu üründe böyle bir sorunla karşılaşmadım. Hoş ve hafif bir kokusu var. Alırken çok kararsızdım ama merak işte :)

Ter kokusuna karşı korumasına gelince şu sıralar gerçekten yeterli 1 saatlik bir yürüyüşten sonraki kokuyu engelleyebiliyor. Ama şimdi havalar o kadarda sıcak değil bakalım yaz sıcaklarına ne kadar dayanabilecek :) ( Ek: Havalar ısındıktan sonra çok faydası olmuyor :) Yaz için daha iyi bir ürün tercih edin. Denedim güncelledim :) )

İçeriğine gelince alkolsüz bir ürün. Maalesef aliminyum var. Aliminyumun olmadığı bu Gratislerdeki Cristal gibi ürünler benim gözüme yeteli görünmedi. O yüzden yapacak birşey yok.  Neyse :) 6 ay ömürlü bir ürün. 50ml. Çok az değil yani.

Ürün bu şekilde bence denemekte sakınca yok. Özellikle havalar hazır daha fazla sıcaklaşmamışken bir deneyin derim :)

Gözüme kestirdiklerim : Lady Speed Stick

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Crystal in içinde aliminyum oldugu için terlemeyi önlemiyor.. İçinde Al bulunanlar terlemeyi de önlediği için Crystal yetersiz kalıyor. Crystal, kışın kullanıma uygun bir ürün o yüzden

Unknown dedi ki...

Evet öyle o yüzden merak bile etmedim :)