Sayfalar

9 Nisan 2013 Salı

Günün kombini :)

         Bu kombin tabiki bugünün kombini değil :) Bugün Ankarada hava çok kötü :S Geçen haftasonunun kombini bu ne zamandır koymak istiyorum ama bir türlü koyamadım. Bakalım beğenecekmisiniz :)
     

    Sade kombinleri çok sevmeme rağmen hep kendimi birşey eklemiş olarak buluyorum :) Geçen haftasonunda erkek arkadaşımla birlikte Hamamönüne gittik. Çok duymuştum ancak gitme fırsatı bulamamıştım. Böyle güneşli bir gün oluncada hadi gidelim dedik :) İyiki de demişiz:) Ben çok beğendim gerçekten. Çok çok büyük bir yer değil ama çok şirin.

        
Bir güzel kahvelerimizi de hüplettik :) Kumda yapıyorlar gayet güzel keşke kupada da yapsalar şu Türk kahvesini :) 

Günün kombinine gelince. Üzerimde Faruk Ekin'den aldığım  lacivert ceketim var. Çok aramıştım bu ceketi :)  Kolları dirseğe kadar sıvadım. Artık resmi ceketler dışında giyilen ceketlerin kollarını kıvırmak çok moda. Bence çok da güzel oluyorlar :) İçimde T-Box dan beyaz bir tişört, altımda tam yazlık LCW 'den buz rengi pantolon. Ayağımda sarı bez ayakkabılar var. Çantam hardal rengi bir butikten almıştım. Bayılıyorum. Aksesuarlara gelince kolumda sadece nazar boncuklu ince bir bileklik var.

Bu şekilde umarım beğenirsiniz:) Öpüyorum çok çok...

2 yorum:

moda dedi ki...

mükenmel bir konbine oluşturmuşsun yeni moda trendleri bu olsa gerek

Unknown dedi ki...

Üzerimdeki parçalar sadece bu zaman için değil her yıl kullanılabilen parçalar o yüzden seviyorum :)