Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

Yves Rocher Dudak Balmı

Geçenlerde bir dudak balmına ihtiyacım vardı. Gratislerdeki Blistexden almayı planlıyordum aslında ancak telefonuma Yves Rocherden gelen bir mesaj üzerine gidip, bir uğrayım dedim ve Yves Rocher'in dudak balmını aldım.


Ürün fena değil, yapış yapış olmuyor ancak diğer lipbalmlardan ayıran bir özelliği de yok açıkçası. Nemlendirme özelliği var ürünün fena değil. Ama dediğim muhteşem koşa koşa gidip alın diyemem :) Merak edenler varsa denesin pişman olmaz yani:) 4 g 'lık bir ürün. Çok fazla kokusu yok.

Dudak balmları iyi oluyor. Çantaya atıyorsunuz ne zaman dudaklarınız kurumuş gibi hissetseniz sürüp, geçiyorsunuz. Ama tabi buna bile üşenenler var benim gibi :)

Bu üründe böyle işte. Fiyatı 7.90 tl. Ben %30 indirim vardı 5.40 ' a filan aldım. Aman aman güzel bir ürün değil ancak deneyebilirsiniz. Çok kuru dudaklarda çok işe yaramaz sanırım.

Gözüme kestirdiklerim : Blistex, Lip Smacker (Coca kola,fanta)

Hiç yorum yok: