Sayfalar

4 Nisan 2013 Perşembe

Balm Jovi Palet

           Tamam itiraf ediyorum: Gratise gittiğimde amacım Mary Lou almaktı. Bir yandan da gözüm Nude Tude palete takıldı. Düşünüp, taşınıp Balm Jovi palet aldım :) Dedim ki içinde çok güzel renkler var, bunun içindeki MaryLou bana en az bir yıl yeter, bak allık ve rujda var mis gibi:)Çok memnunum:)
           Şaka bir yana Nude Tude paletin yeri ayrı :) Ve yakın zamanda odamdaki yerini alacak :)




           Artık Balm Jovi paleti bilmeyen yok. Her yerde yazısı var. Olsun bide benden dinleyin :) Ben Balm Jovi paleti çok beğendim açıkçası. Zaten MaryLou aydınlatıcıyı çok beğeniyordum. Ben farlardan öte diğerlerini daha çok beğendim. 12 farın dışında dediğim gibi MaryLou aydınlatıcı, FratBoy allık, Milly ve Vanilly adında iki adet ruj bulunmakta.Önce farlardan başlayalım.

                                                           
         Farlar bu şekilde.Çok güzel görünüyorlar. Bana kalırsa simli farların sürümü biraz daha zor koyduğunuz yerde kalıyor dağıtamıyorsunuz. Simsiz olanlar çok hafif, satenimsi bir etki uyandırıyor. Benim günlük kullanabileceğim çok hafif renklerin olması da çok güzel. Bende herkesle aynı kanıdayım çok tozutuyor.
       İlla kolda swatch isterim diyenler için geliyor:)



       Gelelim aydınlatıcı ve allığa.
     Allık Frat Boy dediğim gibi. Ben çok beğendim. Yakın zamana kadar allık kullanmıyordum hoşuma gitmiyordu. Meğer pembe allık bana gitmiyormuş :) Geç oldu biraz ama :) Bu allığada ayrıca bayıldım. Kesinlikle kendisinide alcam.( Mary Lou yu anlatmıyorum bile :) )
       Rujlar için ayrı bir bölme gibi bir şey yapmışlar.
     Bu bölme farın allığın tozlarının rujlara bulaşmaması için ancak benimkine bulaştı :( Neyse sildim geçti  ama içinde pütür pütür oldu :( Rujlar harika gerçekten.
     ( Uçuğuma aldırmayın. Sık sık göreceksiniz:) ) Rujlara bayıldım. Paleti aldım eve geldim ve ilk rujları denedim.( Gratisdeki herkesin orada parmak daldırdığı yerden denemek istemedim) Ertesi gün gidip hemen Milly istiyorum dedim :) Gratisdekiler çok bir şey bilmiyor. Belki görevli bilmiyordu bana yok dedi ama bu ruj palet dışında yokmuş.(Alttaki) Çok üzüldüm. Ona yakın bir başka ruj tavsiye etti onu aldım. (Mai Billsbepaid) Çok yakın, bir ara karşılaştırmasını yaparım. Memnunum ama Milly olaydı iyiydi :) Bilen var mı acaba? 
       Neyse palet böyle. Verilen parayı hak ediyor bence. Ben 8 Mart indirimden 20 veya 25 liraya almıştım. Bu paletle tam bir makyaj yapılabilir. Bir yere giderken al eline çık mis gibi.
       Uzun lafın kısası tavsiye ederim. En azından hala bakmayanınız varsa Gratislere gidin bir bakın derim. Öpüyorum çok çok...



Hiç yorum yok: