Sayfalar

10 Aralık 2014 Çarşamba

Mac Modern Majesty Pigment Far

       Merhaba arkadaşlar,

      Geçenlerde Mac'in Heirloom Mix koleksiyonu için bir etkinliğe davet edildim. Gittiğim zaman bana yeni ürünlerle koleksiyonun tanıtım makyajını yaptılar.



       MUA gerçekten güzel bir makyaj yaptı. Tüm ürünler içerisinde gözüm bir tek bu farda kaldı. İçerisinde mürdümlük ,morluk bulunduran bir kahve. Direk aldım dayanamadım.



         O günden beride bir çok şekilde kullandım. Göz kapağını tamamına sürdüm, başka farlarla karıştırdım,  alt kirpik dibine sürdüm. Gelelim yorumuma .

( fotoğrafta farın içindeki yansımalar belli olmuyor çok uğraştım ama :( )

         Farı 3 şekilde uygulayabilirsiniz. Elinizle, far fırçası ile veya ıslak far fırçası ile. Üçünü de denedim. Elle uyguladığınızda daha çok kahve rengini veriyor. İçerisindeki diğer renkler belli olmuyor. Ancak ıslak veya kuru fırça ile uyguladığınızda daha güzel sonuç alıyorsunuz.

          Far zaten pigment far olduğu için oldukça pigmentli. Çok az tozutma yapıyor.

          Bir diğer konuda gördüğünüz gibi far çok simli ve bu simler gün içerisinde dökülüyor. Ben simli sedefli farları sevdiğim için sorun olmadı.

         Sonuç olarak far fena değil.  Farın rengi gerçekten çok güzel.  Ayrıca rengin yeşil göze ne kadar yakıştığını da söylemeye gerek yok  :). Göz rengini ortaya çıkarıyor.



        Fiyatı maalesef 71 lira. Biliyorum çok pahalı bir far için. Ancak daha uygun markalarda bulamadığınız renkleri almak için bu para verilir bence.

        Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok: