Sayfalar

18 Aralık 2014 Perşembe

Flormar Passionate Dots Pudra

             Merhaba,

             Flormarın internet sitesindeki Passionate Dots serisinden kaptığım ikinci güzellikde pudrası olmuştu. Ben öncelikle bu pudrayı göz altlarımı sabitlemek için aldım. Toz pudralar daha ince olup, göz altlarında ağır görüntüyü engelliyorlar. Ancak zamanla ben bu pudrayı o kadar çok sevdim ki tüm yüzüme uygulamaya başladım.



           İçerisinden pudrayı uygulamak için bir puf çıkıyor. Çok kullanışlı değil ben yine pudra fırçası ile ya da Flormarın fondoten fırçası ile uyguluyorum. Çok memnunum. Pudrayı bir miktar kapağına döküp, kullanıyorum. Kullanması biraz zor tabi tozutuyor, dökülüyor. Ancak ben kış ayları için hafif olması dolayısı ile çok beğendim.


         Parlamanın önüne geçip, geçmediğini kış ayında olduğumuz için kavramak zor. Yazın deneyip, bakmak lazım. Ancak şimdilik memnunum.


         Ben Flormar markasının da hayvanlar üzerinde test yapmadığını - tam kesin olmamakla beraber - biliyorum. O yüzden kullanmaya devam edeeğim. Biterse ve eğer ben bulabilirsem ( çünkü koleksiyon ürünüydü ) tekrar alacağım.

        Fiyatı da eski seri olduğu için 6 lira gibi birşey bence kaçırmayın.

Hiç yorum yok: