Sayfalar

9 Şubat 2015 Pazartesi

MAC Face & Body Fondoten

         2014 favorilerimin son ürünü MAC Face & Body fondoten. Ben bu ürünün yazısını yazmayı atlamışım yeni farkettim.



          Favorilerimde olmasından dolayı seviyorum dememe gerek yok sanırım :)

         Bendeki 120 ml.'lik C1 rengi( sarı alt tonlu ) büyük bir ürün. Çok uzun süre gittiğini söyleyebilirim.

         Kapatıcılığı az sadece tüm yüzünüzü çok güzel bir şekilde eşitliyor.


( Ah benim sivilcelerim :( Çok kapatmıyor gördüğünüz gibi ama ben alıştım sanırım :) )


         Yapısı çok ince ve akışkan.

Ben ürünü ellerimle uyguluyorum. MAC mağazasındaki arkadaş süngerlerle daha örtücü olacağını söyledi. Ben ellerimle uyguladığımdaki doğallığı seviyorum.

         İlk sürdüğünüzde yapış yapış duruyor. Pudranızı sürmeden önce iyice emilmesini beklemelisiniz yoksa o yapış yapış his akşama kadar devam ediyor. Emildikten sonra yüzünüzde hiç yokmuş hissi veriyor.

       Su bazlı bir ürün. Bir kere sabitlendikten sonra kıyafetlere vs. bulaşma yapmıyor. 

       Ben yaz kış severek kullanıyorum. BB kremler  koruma faktöründen dolayı bende sivilceye sebep olduğu için ben  yazın ince yapılı olarak bu ürünü kullanmaya bayılıyorum. Altına kendim güneş kremimi uyguluyorum.

MAC hayvanlar üzerinde test yapmayan ancak Çin pazarında bulunan bir marka. Öğrendiğim kadarıyla Mac ve Avon hayvan deneyleri konusunda öncü olmuş firmalardan o yüzden Mac almayı devam ettirmeyi planlıyorum.

Fiyatını hem boyut, hem performans olarak hakediyor bence tavsiye ediyorum. 

Hiç yorum yok: