Sayfalar

10 Şubat 2015 Salı

Garnier Nem Dengesi - Mat ve Cansız Ciltler İçin

          Merhabalar,

          Gönlüme göre hem hayvan testi yapmayan hem de sivilce yapmayan bir yüz kremi bulamadım malesef. Arayışlarım devam ederken Garnier'in bu nem dengesi serisinden kopamıyorum bir türlü.



Bu Mat ve Cansız ciltler için olanı. Ben yeşil olanını da bunu da severek kullanıyorum.

Nem konusunda kesinlikle yeterli değil. Yanaklarım kuru olduğu için oraya hiç yeterli gelmiyor.

Ancak vadettiğini yerine getiriyor. Ben cildim yağlı olmasına rağmen çok donuk olmasından hep şikayet etmişimdir. Cildime o kadar güzel bir ışıltı ve canlılık veriyor ki bana yeterli gelmemesine rağmen ve test yapmasına rağmen elimden bırakamıyorum. Ama arayışlar içindeyim bulursam direkt bırakacağım. 

Yapısı benim sevdiğim gibi çok hafif. Hemen emiliyor. 

Çok memnunum.

Hiç yorum yok: