Sayfalar

26 Şubat 2015 Perşembe

Essence Lash Princess Maskara

       Günaydın! Essence koleksiyonlarındaki ürünlerin şirin paketlemesi ile gönlümüzü fetheden markalardan. Lash Princess maskarasıda paketi ile beni kendine çeken bir ürün oldu.


       Almamda beni etkileyen diğer bir faktör volume maskara yazmasıydı. Çünkü ben uzunluktan çok  hacim seviyorum. 

      Gelelim maskara yorumuna: ben bu maskarayı hiç sevmedim. Nedenlerine gelirsek;


      Ucu kıvrık farklı bir fırçası var ama herhangi bir etksini görmedim.


      Çok ağır bir maskara kirpik kıvırıcısı ile kıvırdğım kirpiklerimin düşmesine sebep oluyor.


      Bir miktar hacim verse de ikinci katı sürmeye izin vermediği için tatmin etmiyor. İkinci katı sürmeye çalıştığınızda minik minik topaklanmalar yapıyor. Dökülmeler oluyor.


     İyi yanları:

     Günlük kullanılacak kadar hacim veriyor.

     Herhangi bir akma yapmıyor. Akşam ben çıkarana kadar kalıyor.

Çıkarması kolay.  

Hiç yorum yok: