Sayfalar

20 Şubat 2015 Cuma

Avon ClearSkin Kil Maskesi

        Kil maskesi her zaman evin bir köşesinde bulunması gereken maskelerden bir tanesi. Avon 'un bu maskesi de bende uzun süredir bulunan bir maske. Hatta bunların ambalajları filan değişti. Kokusunda yapısında hiçbir değişim olmadığı için ben kullanmaya devam ediyorum. Ancak ne kadar doğru tartışılır.


       Hafif ıslattığım suratıma masaj yaparak yediriyorum. Tamamen kurumasını bekliyorum. Cildimi gerdiğini hissediyorum. Kuruduktan sonra ılık su ile güzelce duruluyorum. Ilık suyla ıslatılmış havlu ile de güzel çıkabilir.

      Temizlemenin ardından cildim yumuşacık oluyor ve hafif beyazlamış olduğunu hissediyorum.

      Herhangi bir sivilcelenmeye veya zarara yol açmadı.

      Haftada bir düzenli kullanmaya çalışıyorum. Çok az miktarı yeterli oluyor.

Hiç yorum yok: