Sayfalar

23 Şubat 2015 Pazartesi

ELSEVE Extraordinary Oil Saç Bakım Yağı

       Eğer kıvırcık saçlıysanız ve sürekli maşa vs. yapıyorsanız sizinde benim gibi saç uçlarınızın keçe gibi olma ihtimali çok yüksek. Bu tarz yağlarda bunu önlemek için çok fazla yardımcı oluyor. 



       Ben bu yağı ilk çıktığında almıştım. Bendeki cam şişe şu anda plastik şişeleri var. Ağzında ekstra bir kapat yok pompası kilitli pompalardan.

       Ürünün bir kırmızı ambalajlı olanı var. Birde bende bulunan sarı olan. Kırmızı yani boyalı saçlar için olanı hiç kullanmadığım için bir fikrim yok.

      Ben yağdan çok memnunum. 

      Hem ıslak saça hem kuru saça uyguluyorum. Hem nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor hem de keçe görüntüyü yok ediyor. 

      Çok bereketli bir ürün.

      Hayvan deneylerine olan bakış açımdan dolayı tekrar almayacağım.

Hiç yorum yok: