Sayfalar

25 Şubat 2015 Çarşamba

Make Up For Ever ( MUFE ) HD Pudra

       Herkese merhabalar,

       Uzun süredir yazılmayı bekleyen MUFE pudra yazımla karşınızdayım.




       Karma cildim olduğu için pudraları T bölgeme uyguluyorum parlamayı önlemek için.  Ayrıca fondoten çok fazla durmadığı için onu sabitlemek amacı ile kullanıyorum. Kış aylarında ise çok fazla parlama olmadığı için sadece göz altı kapatıcımı sabitlemek amacı ile kullanıyorum.

      Pudrayı HD özelliklerini desteklemek için HD fondoten ile birlikte almıştım.  Ancak gerek yokmuş. Pudranın herhangi bir HD özelliğine dikkat etmedim.

      Pudra parlamayı kesinlikle engelliyor.

      Bendeki transparan olan yani bir renk vermiyor.

      Yapısı çok ince ağırlık yapmıyor.

       Gramı 6.2. Ben çok az kullandığım için bana uzun süre gider bana kalırsa.

      Bitince hem hayvan deneylerinden dolayı hem de aynı kalitede çok ucuza pudra bulabileceğim için. tekrar almayacağım. Ayrıca burada yazısını yazdığım pudrayı daha çok seviyorum.

      Mutlu haftalar.

Hiç yorum yok: