Sayfalar

18 Şubat 2015 Çarşamba

Amie Göz Makyaj Temizleyici

        Bu yazımda size tekrar tekrar alacağım bir üründen bahsetmek istiyorum. Amie göz makyaj temizleyicisi Gratislerde satılan hayvanlar üzerinde test yapmayan bir ürün.




        Bildiğiniz gibi kullandığım her üründe hayvan testi yapmayan ürünlere geçmeye çalışıyorum. Bilerek ve isteyerek bunu yavaş yavaş yapıyorum. Özellikle cilt bakım ürünlerinde teker teker geçiyorum. Hem yüzüme en uygununu, hem içlerinde en iyisini hem de test yapmayanını bulabilmek için denemeler yapıyorum. Bunun yanında her zaman kullandığım ürün bir kenarda duruyor. Herhangi bir kötü durumda tekrar onu kullanıp, cildimi eski haline getirmek için.

       Neyse çok konuştum. Hem test yapmayan hem de yağsız bir ürün arıyordum. Buket'te bu ürünü görünce hemen gittim aldım denedim. Bence çok başarılı. 

      Yağsız bir ürün. Sıvı olması daha çok kullanmaya itiyor olabilir iyi ayarlamak lazım.

      Çok fazla miktarda kullanırsanız gözünüzü hafif yakabiliyor.

       Çıkarması gayet güzel.

       Herhangi bir rahatsızlığa yol açmadı.

Rahatsız edici bir kokusu yok.

      Aradığım göz temizleme ürününü bulmuş bulunmaktayım. Bundan sonra kaldırılmadığı sürece göz makyajımı bu ürünle temizleyeceğim.

     Tavsiye ederim. İndirimsiz fiyatı: 16.90 indirimde : 10.90


Hiç yorum yok: