Sayfalar

19 Şubat 2015 Perşembe

Sevgililer Günü Alışverişi 2015

      Merhabalar,

      Uzun zamandır indirimleri takip etmiyordum. Artık ihtiyacım olanları alıyorum ihtiyacım olmadığı zaman uğramıyordum. Ancak bu indirim tam ihtiyacım olan zamana denk geldiği için süper oldu. Geçelim aldıklarıma.


      Şampuan ihtiyacım vardı. Bioderma Saç dökülmesine karşı olan şampanı ( 10.90 TL ) ile Urban Natural's markasının kolojenli şampuanını ( 13.90 TL ) aldım. Kolojen serisinin durulanmayan saç kremini ( 10.90 TL ) aldım. Bu ürünü çok başarılı bulduğum için aynı serinin şampuanını denemek istedim zaten.


      Göz ürünleri olarak sonunda The Balm'ın Put a Lid on It far bazını buldum. ( 18.90 TL ) Her indirimde the balm standına uğrayıp, bu ürüne bakıyordum ancak hep kalmamış oluyordu. Bu seferde umutsuzlukla gittim. Görünce gözlerim açıldı :D Çok mutluyum. Ve burada bahsettiğim göz makyaj temizleyicimden aldım. ( 10.90 TL )


     Tırnak ürünü olarak Sally Hansen'ın kütikül giderici ürününü ( 26.50 TL ) aldım. Bu ürününü son zamanlarda çok duyuyordum ihtiyacımda olunca aldım. Tırnaklarım çok fazla yarılıp, soyulduğu için besleyici oje ( 5.45TL ) aldım. Bu ürünü Gratiste bulamayıp, Watsonsdan aldım. 


    Son olarak Crystal markasının bu roll-on deodorantının ( 11.90 TL )  hayvanlar üzerinde test yapmadığını görmüştüm. Diğer kullandıklarım bitince direk bunu aldım. Göz makyaj temizleyicisini kullandığım Amie markasının bir de nemlendiricisini denemek istedim.( 13.90 ) Nemlendiricim bitmişti. Son olarakta düzenli kullandığım Colgate Optik Beyaz diş macununu ( 5 TL ) aldım.

    Sevdiğim bir alışveriş oldu. Artık çok fazla renkli kozmetik almıyorum. Çok ilgimi çeken ürün çıkmıyor. 

Hiç yorum yok: