Sayfalar

28 Ocak 2015 Çarşamba

Pastel Lip balm

      Merhaba arkadaşlar,

      Bu yazımda size Pastel markasının lip balmından bahsedeceğim.




     Tüpte olan bu lip balmların ambalajları çok güzel. Üzerinden sürmek için fırçası da çıkıyor. Parmağını lip balma batırmayı sevmeyenler için güzel bir tercih. Ancak bence fırçanın yapısı çok güzel değil. Ben parmağımı batırmayı sevmememe rağmen elimle uyguluyorum.

       Renkli bir lip balm, çok hafif renk veriyor. Bendeki 10 numara orman meyveler. Kokusu muhteşem.


     İçerisinde Shea yağı olduğunu söylüyor. Nemlendirmesi normal çok kuru dudaklarda başarılı olacağını zannetmiyorum ben.


     Severek kullanıyorum tavsiye ederim. Sırf kokusu için bile tekrar alırım.

    Pastel hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. Bu yüzden daha fazla ürününü denemek istiyorum.
   
     Mutlu haftalar.

Hiç yorum yok: