Sayfalar

21 Ocak 2015 Çarşamba

MAC Flame Red Allık

       Merhabalar,

       MAC'ten sahip olduğumn tek allık Flame Red. Hiç kırmızı allığım olmadığı için aldığım bir allıktı. Çok memnun kaldım.


       Açık havada çekmeme rağmen renk bence tam çıkmadı. Oldukça güzel bir kırmızı renk.


      Aşırı pigmentli bir ürün. Kullanırken çok dikkatli olmanız lazım. Palyaçoya çevirebilir. Rengide bunun için oldukça musait :)


     Ben refil olarak aldım. Allık paleti yapmak gibi bir planım yok. Ancak bu şekilde makyaj çantasında taşımanın daha kolay olacağını düşündüm.

      Kalıcılığı gayet güzel. MAC allıklar hakkında olumlu düşünmeme katkıda bulundu. Birkaç renk daha almak istiyorum. Ancak elimde farklı tonlardan allıklar var. Bende olmayan bir ton dikkatimi çekerse almayı düşünüyorum. Tavsiye ettikleriniz var mı?

Hiç yorum yok: